środa, 14 maja 2014

Prolog

Usiadłam na krawędzi pomostu, ostatnie promienie słońce odbijały się w wodzie. Siedziałam delikatnie sunąc stopami po wodzie. Ciepły powiew letniego wiatru muskał moja skore. Położyłam się na drewnianych deskach. Niebo było już szare w oddali widać czerwono różowe smugi. Świerszcze grały swoje melodie w zielonej lekko suchej trawie. Czasami leżałam tak cala noc przyglądając się gwiazdom, kiedyś przeczytałam bardzo piękną książkę -dziewczyna umierająca na raka, zakochuje się w chłopaku, który został wyleczony ale choroba powraca wyjeżdżają do europy, by zapytać się autora ich ulubionej książki o jej zakończenie, ponieważ jej połowie. Chłopak umiera w męczarniach swojej choroby, a dziewczyna pod koniec czyta swój nekrolog napisany prze niego². - Po tej lekturze starałam się być pełna życia i optymizmu, chciałam, by moja historia była taka sama, oczywiście bez choroby ale pełna przesłodzonej wiecznej miłości. Gwiazdy już migotały na atramentowym niebie. Wstałam stojąc na krawędzi mostu zrzuciłam kocyk, nawet nie wiem po co się nim przykryłam. Chwiałam się patrząc w dal na horyzont... Nazywam się Ruby Podlecky...A to moja Historia...



 ² Spojler do "Gwiazd naszych wina" autorstwa Johna Green'a


--------------------
Jak sie podoba To komentuj to napawa mnie radością i wiem, ze to co pisze jest czytane. Hejty i mile słowa są bardzo mile widziane ;)






4 komentarze:

  1. No cóż. Zapowiada się fajnie. Coś czuję, że to będzie typu GNW. I jeszcze pytanko. Co z Dziećmi Chaosu? Oraz zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę zdradzać fabuły ;) ale tutaj rozdziały będę chciała wstawiać systematycznie co sobotę ;) a co do DC to niestety blog został usunięty :'( ale jest tez dobra wiadomość, bo zamierzam go napisać od początku ponieważ nie podobało mi się to jak zaczęłam :/ i będzie on tylko z jednej perspektywy.

      Usuń
  2. Dziękuję :3 na pewno zajrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne :D Będę odwiedzała Twojego bloga ;) Poza tym, GNW <3 <3 :3
    Weny :*
    Argel

    OdpowiedzUsuń